.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی تقوایی در حرف، پیش خرید آتش جهنم!
از كارخانه كمپوست استانبول تا سواحل آنتاليا !!
آیا واقعاً بر این مدعیان صداقت پیشگی و اصولگرایی در رسانه ها مسجل شده بود که مدیران اصولگرای استان بجای استانبول به آنتالیا رفته و بلا استثناء هم مشغول عیش و نوش و عیاشی و خوشگذرانی های حرام اند ؟!

در پي سفر جمعي از مديران و شهرداران استان مازندران به شهر استانبول تركيه بمنظور آشنايي با جديدترين فن آوري بازيافت زباله و بازديد از كارخانجات كمپوست در اين شهر ،متاسفانه يكي از روزنامه هاي محلي منتخب به اصولگرايان و چند سايت خبري با انتشار اخبار دروغ  ،ا ين سفر كاري و تخصصي را يك سفر توريستي به آنتالياي تركيه مبدل نموده است .
رنجنامه يكي از اعضاي هيات اعزامي به اين سفر در اختيارمان قرار گرفته است كه عينآ درج مي گردد.

وقتی قلم های بی تقوا، با حرف پراکنی های بی پروا، مخاطب تمنا می کنند، پروژه های حرام کلید می خورند تا با تهمت و دروغ و توهین و تمسخر و رفتارهای ژورنالیستی زرد، اصولگرایی برخی از مدعیان دغل را که در اصل عالمان بی عمل اند، در رنجخانه انسانیت و اخلاق ذبح کنند!


http://up.vatandownload.com/images/jve4r3uqc8iqjy336l9e.jpg


اصولگرا نمایانی که سفر برخی از مدیران استانی را به شهر مذهبی-تاریخی استانبول ترکیه، سفر به شهر توریستی و بندری و فسادانگیز آنتالیا تلقی کرده و به خود اجازه می دهند تا در هامش چنین خبر جعل شده ای، هر حرفی که دلشان خواست و در شان خودشان بود، بنویسند و حرف بزنند و برای زودباوران و شاید بدخواهان، خوراکهای تازه اما مسموم تهیه کرده و حیثیت برادران دینی خود را از مغرب تا مشرق حراج و بعد هم تاراج کنند!

http://up.vatandownload.com/images/mdpq81kb7ogttxzar3od.jpg


اگر چه باورکردنی نبود که افرادی در لباس دوستی، خنجرهای حرمت شکنانه خویش را در عمق آبروی کسانی وارد کنند که عمری را به رعایت مسائل شرعیه گذرانده و از ارتکاب فعل حرام استنکاف ورزیده و دامن خویش را آلوده نکرده اند، اما متاسفانه همه این بی تقوائی ها در همین ایام کوتاه ملاحظه شد تا حداقل برای من مسجل گردد که آقایان، گندم نمایان جوفروش اند و نمی توان بظاهر موجه و اصولگرانمایانه شان برای قضاوت باطن مشوش و آشفته شان اکتفاء نمود!

آیا واقعاً بر این مدعیان صداقت پیشگی و اصولگرایی در رسانه ها مسجل شده بود که مدیران اصولگرای استان بجای استانبول به آنتالیا رفته و بلا استثناء هم مشغول عیش و نوش و عیاشی و خوشگذرانی های حرام اند؟!
آیا بر این بی مرامها یقین حاصل شده بود که دوستانشان یعنی همین مدیران استانی و متدین، آخرت خویش را پس از عمری دینداری و تقواپیشگی به یک سفر یک هفته ای فروخته و اینک همه رانت خوار و حرام خوار شده و جامه عفت از تن بیرون کرده و مست و لایعقل در سواحل فسادانگیز ترکیه مشغول ارتکاب فعل حرام اند؟!

http://up.vatandownload.com/images/0njq3krgo8s3z9dbt.jpg


آیا آقایان مدعی و واعظان خوش جلوه در رسانه ها، تحقیقی بعمل آورده و یا منبع نفوذی داشته اند که با اشاره به افراد صاحب دسترسی، مطلع و منابع مورد وثوق، مطالب کذب و مضحک خود را مستند و معتبر جلوه می دادند؟!

آیا استناد به این خبرهای کذب و سراسر دروغ برای زیر سئوال بردن حرمت شهدا و خانواده های معظم شهدا و اقوام شهدا کافی بودند و نیازی به ارزیابی مجدد شنیده های اولیه نبود؟!

آیا در رهنمودهای دینی بارها و بارها گفته نشد که برای دروغگویی فرد همان بس که هر چه شنیده را بازگو کند؟ و اینکه آیا این آقایان، امروز مصداق همین کذاب ها نیستند؟!
من چگونه چون اسپند نسوزم که وقتی از نزدیک شاهد نمازهای مستحب و ادعیه رجبیه و نمازشب خواندن چندتن از مدیران در هتل محل اقامتشان در شهر مذهبی استانبول بوده ام، اینگونه آنها را در معرض تهاجم تهمت های ناروا بنگرم؟!

چگونه از عمق وجود به فریاد نیایم، وقتی می بینم مدیرانی که بیش از نیمی از ایام سفر را با بازدید از پروژه هایی مثل کارخانجات کمپوست، متحمل فضاها و بوهای متعفن بوده اند و تمام تلاششان برای پیداکردن راه حلهایی در جهت عدم تکرار تلخ این پروژه در داخل کشور و مخصوصاً استان مازندران صرف شده، اینگونه مورد هجوم بی تقواهای بظاهر موجه قرار گرفته و حداقل پیش مومنان شهر زیر سئوال رفته اند؟!

چرا ننالم وقتی ملاحظه می کنم که یک سفر مفید از هزاران سفری که ماهانه در این مملکت انجام می پذیرد، از روی حسادت و یا بدبینی ذاتی و تنگ نظری، جعل هویت شده و اعتماد عمومی مورد خدشه واقع می شود و بیشرمانه تر اینکه از حیثیت شهدای بزرگ هم مایه گذاشته می شود؟!

سئوال بزرگی که ذهنم را بخود مشغول کرده اینکه این آقایان بظاهر موجه چگونه می خواهند و می توانند جواب خدا را در روز قیامت بدهند که اینگونه با آبروی مومنان بازی کرده و زمینه های تخریب آنها را در افکار عمومی به وسعت مخاطبان رسانه ها فراهم آورده و آنها را قربانی کید و شیطنت خویش نموده اند؟!

بهرحال اگر چه مردم ما هوشیارتر و با تجربه تر از این حرفهایی هستند که روزنامه های زرد و سایت های کاسبکار و منفعت جو بخواهند آنها را فریب داده و معتمدان آنها را بی حیثیت کنند، اما آقایان نباید از خجالت جرات سربلندکردن هم داشته باشند که اینگونه قلم و حرفشان، زخم زبان شده و به حیثیت مومنان آسیب رساند!

مع الوصف ضمن اظهار تنفر مجدد از اینگونه بی تقوائی ها در عرصه رسانه، حق پیگیری حقوقی و شکایت از هتاکان و تهمت افکنان را برای خود محفوظ مي دانيم .

يكي از اعضاي هيات اعزامي به استانبول تركيه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

روح الله 28 خرداد 1390
برادران یکی بداد محیط زیست انجلسی برسه هر کار میکنیین زوتر خدا باعث و بانیشو....... بکنه که سال 77 مردم بابل کنارو بیچاره کرد

روح الله
میلاد 28 خرداد 1390
حوزه مطبوعات و رسانه عرصه روشنگری و پویایی محسوب می شود ، و بی شک بر کسی پوشیده نیست که خبرنگاران و روزنامه نگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی سربازان اصلی در خاک ریز جبهه های جنگ رسانه ها در هزار سوم و عصر ارتباطات بشمار میروند. رسانه عامل وحدت و تحکیم روابط بوده و بهترین مشاور برای عموم مدیران و مسئولان به موجب نقش واسطه ای که بین مردم و مسئولان دارد می باشد. استان مازندران به واسطه تلاشهای بی شائبه مدیران و مسئولان پر تلاشش جزو استانهای برتر و در حال توسعه کشور بشمار رفته و این مهم در تعامل و همفکری و همیاری اصحاب رسانه بدست آمده است. این استان به موجب بهره مندی از مدیران لایق و مردمی و خدوم از جمله استاندار محترم توانسته است گام های اساسی در ترقی و آبادانی بیش از پیش این استان بردارد. نگارنده محترم مقاله فوق : ضمن تقدیر و تشکر از حسن نظر شما باید گفت ، دوستانی که برای جلب مخاطب بیشتر با نگارش مطالبی زرد اقدام به تشویش اذهان عمومی می نماید با سران فتنه هیچ تفاوتی نداشته و در گمراهی جامعه تلاش دارند. نادیده گرفتن زحمات مدیران و برچسب زدن بر آنها ناسپاسی است. سفر به کشور همسایه و مسلمان ترکیه بمنظور آشنایی با آخرین دستاوردهای این کشور در حوزه مدیریت پسماند خود بیانگر توجه مدیران به مساله مهم زباله و پسماند که از مهمترین دغدغه های مدیران ارشد استان بوده ، می باشد. کاش بجای بیان مطالبی کذب به اصل موضوع اشاره می شد. در تمام نقاط جهان از کشوری به کشوری دیگر برای آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی دیدار و بازدیدهای برگزار میگردد ولی برای همه مهم نتایج بازید است ولی متاسفانه این افراد به ظاهر دوست با طرح مسائلی کذب سعی در تخریب روحیه خدمت مدیران داشته و به حاشیه بیشتر از اصل که همان ره آوردهای عمومی و علمی سفر بوده است توجه نموده اند. مدیرانی که یک عمر عزت مدانه در این نظام خدمت کرده اند و از لذایذ دنیایی برای ساختن آخرت خوب گذشتند زدن تهمت و افتراق در شان آنها نیست. سفر به شهر استنابول بوده نه آنتالیا و سفر آموزشی بوده نه تفریحی . امیدوارم دوستان در جایگاه مهم رسانه حرمت و ارزش قلمی که در دست میگیرند را حفظ نمایند.
ave2 29 خرداد 1390
اين تعداد بازديد كننده تو كجاي دنيل ديده شده ؟
يك اتوبوس آدم بردن ، حالا استانبول يا آنتاليا فرقي نداره آقاي ارزشي !
شما كاراتون تو دنيا بي نظير هست.
الان چندين سال هي ميرين چين ، آلمان ، تركيه ؛ والام جان اين پروزه ها بهانست تا از بودجه دولتي برا سفر خودتون استفاده كنيد،
فكر كردين عصر حجر كه كسي نفهمه؟
علی 29 خرداد 1390
بهتر است مسئولین حراست استان یک استعلام جدید از سفرهای خارجی مدیران (از مدیران بالا و خصوصا مدیران پایینی و مخصوصا مسئول های قسمتها)انجام دهند خیلی چیزها مشخص می شود
خود مدیران که نمیگویند سفر کجاها رفتن در تعطیلات یواشکی
در خواب خرگوشی هستند که اختلاسهای ملیاردی پیدا میشود ان هم توسط بانک نه حراست
نا شناس 29 خرداد 1390
ضمن تشكر از مطلبتان قابل ذكر است جناب آقاي مهندس طهماسبي از مديران بسيار دلسوز و پاك استانداري و پيرو ولي فقيه از اين اتهامات مبرا هستند .
نا شناس 29 خرداد 1390
سلام و عرض خسته نباشيد خدمت همه دوستان
با تشكر از تكذيب اين خبر دروغين كه زائيده ذهن كساني بود كه وقتي دستشون ميسوزه پاشون و فوت ميكنن
مولا علي(ع)ميفرمايند.
مگو آن چه را که نمی‏دانی، بلکه مگو هر چه را که می‏دانی؛ چون خدا بر همه اندام هایت فرایضی قرار داد که در روز قیامت بدان علیه تو احتجاج می‏کند.

تا آنجايي كه بنده اطلاع دارم نه نامه اي از صنايع چوب و كاغذ براي آقاي طهماسبي زده شد نه بازخواستي و نه اقدام ناشايستي
ايشان نمونه مديري سالم خاكي و مردمي است براي كساني كه ايشان را ميشناسن مشهوده كه هيچ وصله اي بهشون نميچسبه
خدا نگذره از كساني كه ميخوان آدمو بدنام كنن

نا شناس 29 خرداد 1390
عضو محترم هيئت اعزامي به آتاليا تركيه
بجاي اينكه آبروي ريخته شده را با عصبانيت جواب بدهي بيا گزارشي از نتايج اين سفر به اصطلاح علمي هيئت استاني منتشر كن تا مردم استان بدانند چه عايدي از سفر مديران دلسوزشان نصيبشان شده است؟!!!
نا شناس 29 خرداد 1390
سلام
من می خواهم این مطلب را بپرسم که نتیجه و خروجی این سفر برای توسعه و پیشرفت مازندران عزیز چیه؟

آیا همه این افراد که در عکس دیده می شوند از کارشناسان نخبه و تصمیم گیر و تاثیر گذار می باشند و جزوه بهترین های استان مازندران هستند؟

آیا همه این افراد لیاقت رفتن به این سفر را داشتند!!!
اگر راست می گویید، لطفا تاثیر و خروجی این سفر را برای آبادی و پیشرفت مازندران نشان دهید.
التماس دعا
نا شناس 30 خرداد 1390
سلام
با خواندن روزنامه حرف ياد اين سخن گوهر بار حضرت محمد (ص) افتادم

هنگامي كه پروردگارم، مرا به معراج برد، به گروهي برخورد كردم كه پنجه‌هاي مسي داشتند و (با آن)، صورت و سينه‌هايشان را مي‌خراشيدند. پس (به جبرئيل) گفتم: اي جبرئيل! اين گروه چه كساني هستند؟ جبرئيل (در جواب) گفت: اين‌ها كساني هستند كه گوشت‌هاي مردم را (با غيبت كردن) مي‌خورند و درباره‌ي آبروي آن‌ها سخن مي‌گويند.((حضرت محمد (ص)))
سلام 31 خرداد 1390
غیبت وتهمت بد است اگر باشد . این کارگاه کمپوست شده سناریو الان 8سال حرف اش زده می شود وخبری نیست . تازه چه ربطی به سیاسیون داره واحیانا لازم بود دیده شود چهار تا متخصص امر می رفتند وبس !! لشکر کشی برای چیه ؟؟!! ......
تكا 31 خرداد 1390
هي امروزوفردا گفتند ميخواهيم براي زباله هاي بابل دستگاه بياوريم اما هيچ غلطي تابحال نكردند زباله هاي بابل درمنطقه انجيلسي بابل در مرتفع ترين نقطه بابلكنار ريخته ميشود وشيرابه وكثافات آن امان مردم ،جانوران وگياهان وبطوركلي محيط زيست رابريده است خدا باعث وباني آن راهرگز نيامرزد.
شهروند 31 خرداد 1390
يا سلام
اعزام مديران به كشورهاي خارجي يكي از كوچكترين كارهاي تخصصي است كه توسط استاندار در چند سال اخير صورت پذيرفته است.در تمام دنيا مرسوم است كه اين كار صورت براي مديران ارشد جهت سياست گذاري و بازديد از تكنولوژي نوين انجام پذيرد.و خوشبختانه فناوري اطلاعات در راس همه امور مي باشد.از مهندس طهماسبي هم بخاطر حضور فعال تشكر مي كنيم.
در ضمن كليه مديران مورد نظر از جمله طهماسبي پيرو ولايت فقيه و مديران كارامد استان بوده و هستند.متاسفانه كساني براي نمايش مضحكه اميز خود خبر سازي ميكنند.
آقاي مسئول روزنامه حرف اگر قرار باشه بحث چالشي انجام گردد خود شما مسائل زيادي داريد كه در زمان گذشته انجام داده ايد.متاسفيم.................؟!!!!!!
فاضل 1 تير 1390
این ننه من غریبم بازیا چیه بالاخره آنتالیا رفتید یانه اگر رفتید نتیجه اش چه بوده یا به چه دلیلی بوده
Ali 24 تير 1390
Az turkey minevisam..salam be hameye iranihaye aziz..dar moddati ke safar ersal shodebud man be onvane rahnamaye kolle shahrdaraye azize mazandaran budam..yek safare kollan tajrobi baraye shahrdary bud..khoshbakhatm azinke shahrdarye estanbol pazireshe kheili khubi anjam dad..ham az nazare tajrobiye estefade kardan az zobale ham az nazare feeliye shahr kollan benzaram safare kheili tajrobi baraye shahrdarane aziz anjam shod...ruzetun bekheir..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.